Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zondag 13 mei 2012

Ideeën

Ikea-hackers

Ik heb van mijzelf altijd al een hoop ideeën, maar ik vind het ook heerlijk om woonbladen, tv-programma’s en blogs op internet te bekijken om te zien hoe andere het aanpakken en een beetje op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en technieken. Zo kwam ik na een middagje de zoekfunctie van Google overbelasten o.a. uit op deze site 
http://www.ikeahackers.net/. Hier vind je ideeën van mensen van over de hele wereld. En wel gecreëerd met IKEA-spulletjes. In ons huis is zoals waarschijnlijk bij een groot deel van de mensen wel het een en ander te vinden van het Zweedse woonwarenhuis. Niet zo gek: het zijn vaak handige leuk geprijsde spullen. Het jammere is alleen dat omdat iedereen er wel een aantal keer is zijn leven komt, je de kans loop de kast die jij hebt vervolgens ook tegen te komen bij de buren, je vrienden of welk willekeurig huis je ook binnenstapt. Om je toch een beetje te onderscheiden van de rest, en wel gebruik te kunnen maken van de heerlijke handigheidjes van de Zweden, is daar dus http://www.ikeahackers.net/. Ik kan er uren op rondkijken. Verbaasd staan van de vernuftigheid van anderen en ondertussen draaien de creabea-raderen in mijn hoofd. Zelf heb ik nog geen goede hack om hier te posten, er staan nog te veel kringloopslachtoffers in de werkkamer te wachten op een pimp, maar reken er maar op dat de Pax, Lack of Billy binnenkort zeker onderhanden zullen worden genomen. Dus ik houd jullie op de hoogte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten