Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

donderdag 8 augustus 2013

Ff tussen door

Facebook

Al een tijdje ben ik lid van verschillende Facebook groepen, voor ruilen en weggeven. Op dit manier ben ik al aan een aantal leuke dingetjes gekomen om mijn creativiteit op uit te leven. Zo zijn wij al een pracht van een tafel rijker, en is mijn verzameling behangetjes flink gegroeid. Kom maar op met die illy-blikken en meubels ik heb weer heel veel leuke motiefjes. Maar naar mate ik langer rond snuffelde op die groepen kwam ik er achter dat er veel meer mensen op allerlei leuke manieren bezig zijn met duurzaamheid en oud en gebruikt een nieuwleven geven. Vandaar dat ik en een van mijn Facebook vriendinnen een nieuwe groep op Facebook zijn begonnen  Zelf gemaakt...... voor een prikkie via deze groep kun je ideeën op doen, leuke dingen tegen een redelijke prijs kopen of je eigen maaksels aanbieden tegen materiaal kosten en iets extra's voor het gebruik van bv je naaimachine. Het is niet commercieel het is echt voor de hobbyist die soms denk: Mijn hobby is zo leuk maar ik heb werkelijk waar overal mijn eigen knutsels staan en ik weet niet waar ik het nog moet laten.

We zitten nu bijna tegen de 400 leden aan en nog iedere dag krijg ik verzoeken van mensen die ook lid willen worden. De groep is openbaar te bekijken maar wil je zelf ook een bericht plaatsen dan zul je lid moeten zijn. Ik zou zeggen kom eens een kijkje nemen op zelf gemaakt... voor een prikkie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten