Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

maandag 24 december 2012

Feesten

Inpak Ideeën

Een cadeautje krijgen en geven is altijd leuk . nog leuker is het als er ook een leuke verpakking om heen zit. Dit jaar heb ik mij eens goed uit geleefd. Ik heb er oude kerst versiering, veertjes, lintjes en naam kaartjes bij gehaald. Hier onder wat voorbeelden.



















Wil je nou voor een andere gelegenheid je cadeautjes leuk inpakken dan neem je gewoon ander papier, en vervang je de kerst versiering door ballonnen, parapluutjes, glinsterende steentjes, bloemen, strikjes en noem maar op. Ik zal de komende tijd de verschillende verjaardag cadeautjes fotograferen en er dan een aantal posten.

veel plezier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten