Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 19 augustus 2015

FF tussendoor

Een "nieuw" begin

Het allerleukste dat ik ooit te doen kreeg in mijn leven was mama worden en mama doen van Veere.

(Ik zeg doen omdat ik helaas ook weet hoe het is om mama te worden en dit niet kunnen uitvoeren. En voor alle mama's die dit ooit hebben moeten mee maken, het betekent niet dat ze geen mama zijn, want dat ben je op het moment dat je het prachtige lijfje van jou kindje bij je hebt liggen een lijfje waaraan alles klopt behalve het hartje. Maar tot zover mijn filosofische overpeinzingen rondom het moeder zijn en wat dat voor mij betekent)


Ons meiske, cute he.

Nu dan over het moeder zijn en doen van onze geweldige Veere, we genieten al iets meer dan ander half jaar van haar, ondanks haar pittige en vroege start na iets meer dab 28 weken zwangerschap. Is het een heerlijk meiske gebleken, de enige nadelen zijn eigenlijk dat ze toch nog wel 1 of 2 keer per nacht van zich laat horen en dat het schrijven en dingen maken voor dit blog nogal wat vertraging op heeft gelopen. Inmiddels lukt het mij aardig om mijn creativiteit weer te kunnen uiten, maar het schrijven van de werkbeschrijvingen bleef daar behoorlijk achter in. 

Maar ook dit ben ik weer aan het oppakken, vandaar dit "nieuwe" begin van Hippe-huisvlijt.




Voor de werkbeschrijvingen van de sneak-peaks op de collage, houd de komende weken en maanden Hippe-huisvlijt goed in de gaten.

Liefs Lynn Ruisendaal-Bosch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten