Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 20 april 2016

Gebruiksvoorwerpen

Het eerste schermpje

Na nu al meerdere zonneschermpjes voor de kleinste onder ons te hebben laten zien realiseerde ik mij dat ik eigenlijk nooit een fotootje had laten zien van de eerste variant die ik voor onze dochter had gemaakt. Omdat Veere nogal vroeg ter wereld kwam hebben wij haar de eerste 3 maanden niet in de maxi-cosie maar in een reiswieg van Romer in de auto vervoerd.




Ze zakte nl helemaal in elkaar in de maxi-cost en we waren bang dat ze daardoor niet goed zou kunnen ademen. Ik vond het een ideal ding en kan het iedereen aanraden zeker als je wat langere afstanden gaat afleggen met je kleintje. Er zat alleen 1 nadeel aan, de bak staan overdwars op de achterbank en met het mooie voorjaar dat we hadden in de eerste maanden van haar leventje kon het gebeuren dat ze lange tijd in de zon lag tijdens een ritje naar opa en oma. Nou had ik voor de kinderwagen een zonnescherm van Dooky gekocht alleen was die te kort voor in de auto en de ringen pasten niet om het handvat van onze maxi-cosie, vandaar dat ik dus zelf aan de slag ben gegaan en de eerste versie van mijn schermpjes heb gemaakt.




Later heb ik nog wel wat aanpassingen gemaakt maar ook deze versie blijf ik zeer schattig vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten