Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 4 mei 2016

Cadeautjes

10 dagenpakket(en)

Voorjaar 2016 brak aan ik wachte met smart op de geboorte van 2 bijzondere kindjes; de dochter van mijn beste vriendin en mijn eerste neefje. Vanaf het moment dat ik wist dat deze 2 bijzondere vrouwen uit mijn leven moeder gingen worden was ik bezig met de cadeautjes. In de familie maken wij altijd samen met de rest die geen kind verwacht, een 10 dagenpakket, maar dan ook met cadeaus voor de ouders. Voor dat pakket moesten er van onze kant dus 6 cadeaus komen, hier later meer over. Maar voor mijn vriendin Jacquline had ik mij voorgenomen deze taak geheel op mij te nemen. Ik heb mij dan ook beperkt tot 1 cadeau per dag en eigenlijk allemaal cadeaus voor het kleine meisje. En ik wilde een thema, omdat haar moeder van kabouters en lieveheersbeestjes houd ben ik het stippenpakket gaan samenstellen. En al gauw kreeg ik meer en meer ideeën, niet alles is zelf gemaakt uit dit pakket maar een hoop wel. In latere blogs zal ik de uitleg gaan geven van de verschillende cadeautjes die ik heb gemaakt. Voor nu een plaatje van het geheel. Zelf vind ik hem zo leuk geworden en de ouders van kleine Merel, die eind maart haar intreden deed, waren ook heel blij met dit pakket.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten