Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 1 februari 2017

Kleding

Bloemenrokje van Sofilantjes

Na het eerste Liv-rokje van Sofilantjes was ik zo weg van het patroon dat ik er nog 1 gemaakt heb. Deze bloemenstof lag al een tijdje in mijn bak met stofjes en Veere vond hem zo leuk dat ze er iedere keer een Grieks kostuum van maakte en met de de om haar heen gedrapeerde lap door het huis heen liep. Voor deze mama  reden genoeg om er maar eens een echt kleding stuk van te maken. Madam begint nl op mode gebied een eigen mening te krijgen en niet alles dat in haar kast hangt wil ze zomaar aan. gelukkig heb ik daar met dit rokje geen last van. ik ben nog bezig met een bijpassende trui maar met dit leuke vestje van Le Big dat ik eigenlijk voor bij dit rokje had aan geschaft, staat het ook heel leuk. En ja Veere vind de zakjes ook bij deze variant weer erg leuk, er gaat van alles in.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten