Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 11 oktober 2017

Zonneschermpjes

Poezie-plaatjes style

Al meerder maakte ik ze: zonneschermpjes. Vooral in de auto wanneer een kindje achter het glas zit de airco aan staat maar je smurf wel met het snuffertje in de zon ligt zijn ze ideaal. Zelf gebruikte ik ze midden in zomer niet voor de kinderwagen, maar met veel wind in het voorjaar en de herfst daarin tegen zijn ze ook prettig voor op de kinderwagen. Ik maak ze graag als kraamcadeau omdat je ze zo makkelijk in de persoonlijke style van de ouders kan maken. Kijk maar naar deze voor kleine Isadora, haar ouders houden wel van een goede dosis vintage. Dus toen ik deze stof van Micheal Miller zag kon ik niet anders dan hem voor dit kleine poppetje gebruiken. Omdat het een meisje was vond ik het wel leuk om een roezeltje langs de randen te gebruiken, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Ook maken klik hier voor de werkbeschrijving. Of wil je er een bestellen neem dan contact op met mij, het snelste gaat het via de Facebook pagina. De prijzen liggen tussen de 12,50 en 35 euro. Nou snap ik dat 35 euro wel even schrikken is maar dan heb ik het over 2 maal een prijzige stof, en de duurste lintje uit de winkel. Het gemiddelde schermpje dat ik maak komt uit op een bedrag tussen de 17,50 en 22,50.

Voor nu wat voorbeelden van het schermpje van kleine Isa.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten