Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 6 mei 2020

Mondkapjes op maat gemaakt



Mondkapjes op maat gemaakt


Vandaag heeft de overheid het dragen van mondkapjes in het OV verplicht gesteld.

Heb je een mondkapje nodig, maar wil je ook graag een heel eigen exemplaar? Ik maak ze op bestelling!




De basisversie heeft een inzetstuk waarin je je eigen filter kunt plaatsen. Dit mag een dubbelgevouwen stuk keukenrol zijn, maar kan bijvoorbeeld ook gemaakt worden van stofzuigerzak. Deze adviezen heb ik gevonden op de website van de FOD Volksgezondheid (België) omdat  Nederland nog geen adviezen heeft voor het maken en dragen van mondkapjes. Zodra Nederland eigen richtlijnen heeft ga ik die uiteraard volgen.



De plusversie heeft daarnaast ook een metalen strip in het neusstuk. Hiermee kun je het kapje goed rond de neus sluiten.


Voor de maatversie zijn er verschillende opties:
  • De stof:

    Optie 1: je stuurt de stof zelf op of brengt het bij me langs
    Optie 2: je kiest een stof uit bij Van Domburg textiel. Let op: alléén kiezen uit de drie omcirkelde categorieën.




  • Speciale maatvoeringen of wensen: neem daarvoor contact met mij op.
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €35 is verzenden gratis.
  • basisversie €9 voor alle maten
  • plusversie €12,50 voor alle maten
  • maatversie: afhankelijk van de wensen en de prijs van de stof. Vanaf-prijs is €15.
Wil je bestellen? Stuur dan een bericht naar lynn.hippehuisvlijt@gmail.com en geef aan:
- De maat: S (kinderen), M (dames) en L (heren)
- De versie (basis, plus of maatwerk met de wensen)

Op dit blog zal ik steeds de versies publiceren die direct besteld kunnen worden.
Deze is te koop, simpele versie zonder strip. 

Mer strip voor mijn lief. Is een maat L. 


Mijn stoffen 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten