Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 7 september 2016

Accessoires

Sjaal

Deze week een klein kort blog,  in een eerder blog heb ik al eens de werkbeschrijving van een sjaal gegeven. Zo af en toe maak ik ze nog steeds, vooral als ik een jarige in de omgeving heb die van dit soort "mode" accessoires houd. Of omdat ik zelf aan iets nieuws voor bij mijn jas nodig heb. De sjaal op de foto maakte ik voor mijzelf, op de markt kwam ik super soepel vallende zachte stofjes tegen die mij ideaal lekken voor lekkere sjaal. Vandaar dat ik, voordat ik andere er bij mee ging maken, er eerst een voor mijzelf heb gemaakt. De stof valt heel mooi en de sjaal is super zacht. Deze keer heb ik als sierrand eens iets anders gebruikt geen bolletjes maar slieren die ook wel voor lampenkappen worden gebruikt en op oude meubels werden aangebracht. Zelf vind ik het een hele leuke rand voor dit soort accessoires, geef weer een totaal andere look.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten