Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 12 oktober 2012

Cadeautjes


Mijlpalen

Een tijdje geleden hadden wij een hoop mijlpaal verjaardagen, vier mensen die wij kennen gaven gezamenlijk een groot feest omdat zij 40 werden en een compagnon van mijn man haalde de heugelijke leeftijd van 50. Met al dat lekkers in onze kast leek het mij leuk om kleine persoonlijke cadeau pakketjes samen te stellen. Vandaar dat ik het geslaagde bloempoten concept er bij heb gepakt en 5 bloempotten heb voorzien van de behaalde leeftijd. De veertigers waren mijn pakkie-aan ik heb gekozen voor een gezellig paars bloemetje. Mijn man vond het leuker om zijn compagnon te verblijden met een paprika plant. De zelf gemaakte jam en ketchup er bij en inpakken in cellofaan en de cadeaupakketjes waren klaar voor de jarigen.

De bloempotten 


Het pakketje voor de 40-gers

Het pakketjes voor de 50 jarige



Geen opmerkingen:

Een reactie posten