Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

woensdag 17 oktober 2012

Haaksels en breisels


Vierkantjes

Na het kussen met de haaksteek die mijn moeder mij had geleerd ben ik eens een andere gaan proberen. Deze steek stond in een van de boekjes die ik van haar had gekregen. Het zijn eigenlijk allemaal kleine vierkantjes naast elkaar. Het leuke aan deze steek vind ik dat je er zo goed door heen kan kijken. En de stof die je er achter stikt dus ook van belang is voor het uiterlijk van het kussen.  De achterkant heb ik weer gemaakt van een oude postzak zo heb ik straks allemaal verschillende kussens maar passen ze toch goed bij elkaar.  

Het kussen 

Close-up van de steek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten