Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

donderdag 14 februari 2013

Feesten

Valentijn

Ik ben gezwicht, ik doe aan Valentijn. Vandaar dat ik ook voor deze feestdag een krans voor op de deur heb gemaakt.



Hoe maak je hem:

Een kale krans in de vorm van een hart (bij de Xenos, Blokker, Acion, Marskramer of bloemenwinkel heb je er verschillende).
Pluizige wol in de kleuren van de liefde, omdat ik rood, wit en rose te zoet vind heb ik er een gekozen waar ook oranje in zit. Maar doe gewoon wat je zelf mooi vind.
Lint, wat kralen en visdraad.

Ik heb de wol strak om de krans gewikkeld zodat het mooi aansluit. Voor wat extra sparkels heb ik een aantal kralen geregen met behulp van het visdraad en die in het middel van het hart bevestigd. Op de punt van het hart een strik en met een ander lint heb ik hem aan de voordeur opgehangen. Simpel maar wel erg leuk.

Fijne Valentijn allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten