Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

donderdag 13 juni 2013

Ideeën

Foxy vossen

Ik dacht dat we ze allemaal wel hadden gehad, de uilen, de hertjes maar nee er word eindelijk ook aan kleine jongetjes gedacht. Want ik bespeur al een tijdje de vossen trend. Ik ben al wat langer aan het zoeken naar leuke voorbeelden, maar zoals dat gaat met een beginnende trend je moet even wachten op goede tutorials. Er was wel veel te vinden maar allemaal dingen die je kant er klaar kon kopen. En daar is dit blog nou net niet voor, hier wil ik alleen zelf maak ideeën op hebben. Maar het web begint vol te stromen met mensen die leuke dingen hebben gemaakt. En die zo aardig zijn die met de rest van de wereld te delen. Ik heb de in mijn ogen leukste tutorials en patronen uit gezocht.

Als eerste wil ik beginnen met de dingen voor kinderen, aangezien de trend volgens mij daar begonnen is.

Want wie wil er nou niet zulke stoere vossen op zijn kamer, of in de garderobe.



Ik ben zelfs een tutorial voor een lamp tegen gekomen, Je hoeft natuurlijk geen vos te maken met wat creativiteit kan elke knuffel een lamp worden. Houd er wel rekening mee dat je led verlichting gebruikt, en ik zelf zou de lamp ook behandelen met brandvertragende spray. Maar leuk is ie wel.



Ik vond ook heel wat werkbeschrijvingen voor verkleed kleding en warme mutsen, voor kinderen maar ook ook voor volwassenen.





Wat dacht je van deze warme must met cool.



Deze sjaals zijn meer voor de wat grotere onder ons maar je kan het patroon natuurlijk altijd verkleinen voor de jongere vossen freaks.



Met deze applicatie tutorial kan je natuurlijk alle kanten op, shirtjes, vestjes maar ook tassen, gordijnen of wat dan ook geef je een complete make-over.


Nog wat voorbeelden van tassen.





Of neem een paar "oude" schoenen onder handen.


Als je kind nou helemaal verliefd is op vossen geef dan een vossen feestje, verkleed hem of haar als vos en bak de heerlijkste koekjes en taartjes.






Zo zie je maar weer wat een creatieviteit er op het web te vinden is, heb je nou zelf iets leuks gedaan met vossen en heb je een leuke tutorial geef hem door en misschien zet ik hem er wek bij. Het is een wat nieuwere trends dus ik denk dat er nog heel veel ideeën op het web bij gaan komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten