Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

zondag 2 juni 2013

Leuke winkletjes

De maan is rond

Bij ons in de straat zitten een paar hele leuke winkeltjes, je weet wel van die winkeltjes waar je gewoon wat moet kopen. Al is het alleen maar om dat je er zo ongelovenlijk blij van word. En dat voor een paar euro. Vandaag wil ik graag De maan is rond even in het zonnetjes zetten. De maan is rond is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby van de eigenares, en dat vind ik helemaal niet erg. Altijd als ik er langs ga is er tijd voor een praatje onder het snuffelen. Ze heeft een enorme verzameling aan kralen, en er is een tafel aanwezig zodat je op je gemak je eigen armband of ketting kunt samen stellen. 





Daarnaast is er een keur aan leuke spulletjes voor kinderen. Ik garandeer je als je op zoek bent naar een geschikt cadeau dan zit je bij De maan is rond aan het goede adres. Ik ben zelf helemaal dol op de items waar je een kinderkamer mee kan op leuken. Ze heeft van alles lampen, haakjes kussentjes en ga zo maar door. Zoek je dingen in de laatste trends. zoals uiltjes, hertjes en vosjes dan ben je zeker aan het juiste adres. Ik heb mijzelf deze keer getrakteerd op wat applicaties voor de kinderkleding die ik aan het maken ben, een bloem voor in mijn haar, wat kraaltjes en herten haakjes voor in Djeppe zijn kamertje (wat ik nog steeds aan het afmaken ben en waar hopelijk snel eenbroertjes of zusje gebruik van kan maken). En wat ik zo schattig vond ik kreeg er nog een handje gekleurde belletjes bij. Ik denk dat ik daar wat leuks voor de twee katten monsters van ga maken. Mocht het lukken dat komt er natuurlijk een werkbeschrijving op Hippe-huisvlijt. Al zal het niet makkelijk worden Twiggy en Flo zijn wat kieskeurig als het om speelgoed gaat.


Mijn aanwinsten van De maan is rond

Voor informatie kun je op deze link De maan is rond klikken, en ben je in de buurt dan is het zeker de moeite waard om er een kijkje te nemen. Ik durf te wedden dat je niet met lege handen naar buiten komt.

Binnenkort zijn er nog andere winkeltjes uit de straat waar ik woon aan de beurt. Ik weet het ik heb het getroffen met mijn woon plek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten