Pimp and upcycle your life

Bij hippe huisvlijt vind je allerlei leuk ideeën om je interieur, kledingkast, eten, cadeautjes en wat je nog meer kunt verzinnen in je leven een persoonlijke touch te geven. Een beetje recycling en een beetje van jezelf. Ook als je zelf niet handig bent is het mogelijk om een van de voorbeelden in bezit te krijgen, je kunt dan contact met mij opnemen en in overleg bepalen we dan de prijs en maak ik het voor je.

vrijdag 25 mei 2012

Lekker eten

Taarten

Mijn moeder was al een tijdje bezig met haar nieuwe hobby, taarten versieren met fondant en marsepein. Ieder feestje bij mijn ouders werd opgeleukt met een schitterend exemplaar. Dat leek mijn zusjes en mij ook wel wat om eens te doen. Mijn moeder heeft toen geregeld dat degene bij wie zij een workshop had gedaan er ook een bij haar thuis kwam geven. Zie hier onze resultaten. 

 Mijn Taart

De taart van mijn Middelste zusje Judith

 De taart van mijn jongste zusje Esther

Ik vind het erg leuk om te doen. Het is een wat prijzige hobby, niet alleen omdat de vormpjes redelijk aan de prijs zijn. Maar vooral omdat ik niet kan kiezen en ze dus allemaal wil hebben. En ik moet nog even kijken hoe ik goed een taart zonder gluten kan bakken. Ik mag het wel eten maar ik merk dat mijn buik het een stuk prettiger vind als ik het niet doe.  Maar voor nu even het resultaat van mijn taart en die van mijn zusjes. Uiterst goed geslaagd, al zeg ik het zelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten